دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
شهید سید حسن نصرالله

حوزه/ سپاه شهدای آذربایجان غربی در پی شهادت سید حسن نصرالله پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ارومیه، در متن پیام سپاه شهدای آذربایجان غربی آمده است: رژیم جنایتکار صهیونیستی در هنگامه شکست مفتضحانه برای جبران انزوایی که در آن دست و پا می‌زند، به ترورهای هدفمند و مذبوحانه روی آورده است، غافل از آنکه روز به روز بر رسوایی این رژیم جنایتکار و ضد بشری در جهان و بین ملت‌ها افزوده می‌شود.

این پیام می افزاید، دشمنان اسلام باید یقین بدانند خون شهدای محور مقاومت به ویژه شهید سید حسن نصرالله، تزریق حیات جدیدی در رگ‌های مقاومت بوده و به انسجام گروه‌های مقاومت منجر خواهد شد.

در ادامه پیام آمده است، به لطف الهی و به برکت خون سید عزیزمان و سایر شهدا، مقاومت روز به روز مستحکم‌تر شده و آرمان آزادی پویاتر و درخشنده‌تر از همیشه در اندیشه آزادگان جهان ماندگار می‌شود.

سپاه شهدای آذربایجان‌غربی اقدام سفاکانه جنایتکاران صهیونیست را محکوم نموده و بر این باور است شهادت رهبری مقاومت لبنان، رژیم صهیونیستی را به خشم جهانیان دچار خواهد کرد.

این پیام می افزاید، شهادت اسطوره مقاومت و مجاهد بی‌بدیل سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان مقاومت را به ساحت مقدس صاحب الزمان (عج)، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدّ ظله العالی)، جهان اسلام، جبهه مقاومت، ملّت شریف ایران و لبنان تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای ایشان مغفرت و علو درجات مسئلت می‌کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha